آموزش حلوا سه آرد مجلسی رولی
_سلام بچه ها 😍 _من برای حلوا رولی از حلوای سه آرد مجلسی استفاده کردم چون خیلی خوش طعم و بافته وهم نرمه و راحت روی نون پخش میشه 👌 _همینطور واسه ماسوره زدن خیلی مناسبه و راحت از قیف رد میشه البته به شرطی که اصلا اندازه هارو کم و زیاد نکنید _ همه مراحل درست کردن شربت ،حلوا و رول کردنش رو تو ویدئو گذاشتم _مواد لازم: _آرد سفید... یک و نیم لیوان( ارد نان بربری یا نان فانتزی هم میشه _آرد برنج....نصف لیوان _آرد نخودچی...یک چهارم لیوان _روغن مایع.... یک لیوان _نان میکادو یا نان بستنی مواد شربت حلوا: _شکر.....دو لیوان _آب....دولیوان _ گلاب.... نصف لیوان _زعفران غلیظ......سه قاشق غذاخوری _🔴از هر پیمانه یا لیوانی که برای آرد سفید استفاده میکنید از همون برای باقی مواد باید استفاده کنید _🔴 موقع تفت دادن آردها باید مدام هم بخوره وگرنه زود زیرش میسوزه _🔴 حتماً رول رو با چاقو اره ای برش بزنی _🔴بچه ها با این مقدار حلوا میتونید دوتا نان میکادو رو اماده کنید لینک اموزش حلوا زعفرانی سنتی با تمام نکات و جزئیات: https://youtu.be/R7Gn_VWAfys?si=dKThHazgdkCOaEkE 🚫 انتشار ویدئو ها ممنوع است🚫 #رمضان_کریم #حلوا #افطاری #زولبیا#بامیه#گوشفیل
